Zaczynając od początku..

Nazywam się Klaudia Wyrazik. Jak już wiecie mam 15 lat. Uważam się za bardzo pozytywną osobę, której celem jest dawanie ludziom dobra i samej pozytywnej energii.
Prócz pomagania, które daje mi ogromną satysfakcję kocham śpiewać. Muzyka towarzyszyła mi już od 7 roku życia i nie wyobrażam sobie bez niej życia.
Jednak nawiązując do bloga od około 2 lat zaczęłam zauważać, że moje rady naprawdę pomagały znajomym, zmieniały ich nastawienie do pewnych rzeczy, osób, sytuacji, więc zaczęłam je zapisywać.
Trwało to rok.
Po tym czasie uświadomiłam sobie, że ukrywanie rad w zeszycie nie przynosi nic dobrego, bo przecież jest tyle ludzi, którym mogą one pomóc. Dlatego postanowiłam założyć bloga.
                               Pozytywnego bloga. 
Niestety zanim go założyłam miałam mnóstwo wątpliwości. Czy dam radę? Czy potrafię? Czy komuś się spodoba?
Wtedy powiedziałam sobie: "Nie jesteś ekspertem od wszystkiego ale musisz spróbować. Inaczej się nie przekonasz".
I próbuję.
Pierwszy post. Pierwsze nerwy. ALE MNÓSTWO SATYSFAKCJI.
Dziś natomiast post głównie o sobie i o "historii" tego bloga. Kolejny już będzie z moją radą dla Was.
Mam ogromną nadzieję, że mój blog Wam się spodoba. Dawajcie znać w komentarzach co sądzicie i widzimy się w kolejnym poście!

A jeśli chcecie do mnie napisać, poprosić o pomoc to zapraszam na mojego e-maila : xonlywayofk@onet.pl

Miłego dnia! ♥