Przyjaźń

Przyjaciel.
Osoba, która nam ufa.
Osoba, która nas szanuje.
Osoba, która jest gotowa nam pomóc.
Osoba, przy której nie kontrolujesz tego, kim jesteś.

Mówi się - związek doskonały choć nie idealny.

Przyjaźni nie da się wytłumaczyć czy zdefiniować w kilku zdaniach.
Trzeba ją doświadczyć.

W dzisiejszych czasach przyjaciel jest skarbem.
Zawsze był, jednak teraz dla większości z nas jest to bardziej zrozumiałe.
Dlaczego?
Pęd na świecie sprawia, że gubimy się w życiu.
Niepowodzenie w pracy, rozstanie, dużo obowiązków i tym podobne..
Jednak PRZYJACIEL Cię nie zostawi.
Będzie z Tobą w tych najgorszych chwilach życia.

Słyszałam od wielu osób, że przyjaźń nie istnieje.
Być może mówili tak, bo boją się straty lub w przeszłości mieli przykre doświadczenia związane z przyjaźnią.
Łatwiej było im powiedzieć, że mają kolegę, któremu ufają i wiedzą, że mogą powiedzieć mu wszystko.
Część mówiła, że nie potrzebują przyjaciela.
I muszę Wam powiedzieć, że boję się o nich.
Boję się, ponieważ według mnie brak przyjaciela po części nas zabija.
Wiem, że może to za mocne słowa, ale czuję, że gdyby ktoś z tych osób dosięgnął życiowego dołka i nagle musiał się zatrzymać nie miałby komu się zwierzyć.
Nie miałby z kim porozmawiać.
Wtedy poczułby nieszczęście.


Jeśli masz taką osobę, na którą zawsze możesz liczyć..
Po prostu powiedz jej teraz: "Dziękuję Ci za to, że zawsze przy mnie jesteś"
I doceniaj ją każdego dnia.
Jeśli jej nie masz...wierzę, że ją znajdziesz.
Dobrze szukaj, bo każdy na nią zasługuje.

Ja mam takie osoby.
WIKTORIA- DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ ♡♡



GABI- DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ ♡♡



NATALIA- DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ ♡♡

Jak cudownie mieć aż trzy takie osoby...
Aż trzy..
❤💎💎


Instagram Wiktorii, która rysuje : https://www.instagram.com/zmangawreku/ - BARDZO POLECAM! :)
Piszcie co sądzicie o wpisie, obserwujcie i do zobaczenia! <3
Pozdrawiam! ♥♥

Komentarze

  1. Przyjaźń jest bardzo ważna w życiu i zgadzam się z Tobą, że każdy na nią zasługuje :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Post :)
    http://paznookciowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciel jest potrzebny i bardzo ważny w życiu. Minął dłuższy czas zanim komuś zaufałam, wiem, że nie żałuję, bo zawsze jest przy mnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało Ci się od nowa komuś zaufać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Przyjażń jest czymś wspaniałym! Ja obecnie też mam trzy prawdziwe przyjaciolki! :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjaciel to najpiękniejsza osoba w naszym zyciu! JA bez mojej nie wyobrażam sobie życia! Cieszę się, że tez masz taka osobę!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie wyobrażam sobie życia bez moich przyjaciółek! ♡
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  6. Pięknie napisane. Ja się cieszę że po 10 latach w końcu udało mi się zasmakować smaku prawdziwej przyjaźni :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Tak, to cudowne uczucie mieć kogoś takiego :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Przyjaciel to bardzo ważna osoba w naszym życiu. Jak się posprzeczamy z rodzicami, narzeczonym to można zawsze się mu zwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz