Mój ulubiony wiersz.. Małgorzata Hillar "My z drugiej połowy XX wieku"

Witajcie kochani !
Ostatnio razem z przyjaciółką, którą zdążyliście poznać w ostatnim wpisie, wpadłam na pomysł aby zrobić serię, pt. "Mój ulubiony wiersz".
W pewnym sensie przez to poznacie bardziej mnie, to jakie wiersze lubię itp.
Planuję aby wyglądało to w ten sposób: przedstawiam Wam wiersz, który bardzo mi się podoba, tłumaczę dlaczego go lubię, o czym jest, co czuję gdy go czytam, a przy tym może kogoś przekonam do wierszy :D.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba oraz że Was nie zanudzę. ;)
Chciałabym ogromnie podziękować za taką ilość komentarzy pod ostatnim wpisem!
Bardzo mnie motywujecie i uszczęśliwiacie! ♥
Nie przedłużając.. Oto pierwszy wiersz, który należy do moich ulubionych!
 

                Małgorzata Hillar "My z drugiej połowy XX wieku"





Ten wiersz według mnie jest samą prawdą.
Człowiek w dzisiejszych czasach broni się uczuć. Więcej osiągnie wiedzą niż uczuciem.
Rano biegniemy do szkoły nie zauważając dziecka, które samo błąka się po dużym mieście.
Idąc do pracy nie zauważamy osób, które się do nas przyjaźnie uśmiechają..
Żyjemy w pośpiechu...
Dotąd gdy przychodzi noc.
Płaczemy,
Krzyczymy,
I pragniemy tych wszystkich uczuć.
Zamykamy się w sobie wraz z uczuciami.
A kolejny dzień znowu zaczynamy w biegu...
Dlatego właśnie uwielbiam ten wiersz..że pokazuje prawdę.

Kochani pamiętajmy, aby chociaż na chwilę się zatrzymać.
Spędzić dzień z rodziną w miłości albo z ludźmi, którzy również tej miłości potrzebują.
Tak jak my wszyscy.

Dajcie znać co sądzicie o tym wierszu jak i o tej serii. :)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Zapraszam do obserwowania, komentowania oraz na instagrama mojej przyjaciółki, która rysuje. https://www.instagram.com/zmangawreku/  WARTO ZAJRZEĆ !
Do usłyszenia!


Komentarze

  1. O tak, prawdziwy ten wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiersz bardzo mi się spodobał. Pokazuje prawdziwe oblicze wielu ludzi. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za odwiedziny!
      Pozdrawiam Cię serdecznie ! ♡

      Usuń
    2. Chciałam Cię poinformować, że wygrałaś wlepki + niespodziankę na moim blogu. W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage ^^ Pozdrawiam ♥

      Usuń
    3. Wow, dziękuję <3 ! napisałam , sprawdź w folderze inne ^^ Pozdrawiam również !

      Usuń
  3. Cudowny wiersz ♥♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem również wiersz to sama prawda. Niestety.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się raczej nie zgodzę ;) Oczywiście jest cała masa takich ludzi, to na pewno, ale ja osobiście otaczam się ludźmi bardzo wartościowymi, odważnymi i na szczęście nie mamy w głowie takich ograniczeń.

    www.mydreamsmyrealityy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Cię rozumiem ;)
      Cieszę się, że masz takich ludzi wokół siebie ;)
      Dziękuję za komentarz!
      Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  7. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz