(nie)zły czas..

Często w naszym życiu pojawia się taki dzień, w którym boimy się wszystkiego co nasz czeka.
Krótko mówiąc boimy się konfrontacji.
Czasem chodzi o wydarzenie typu 
- koncert, 
- ważny projekt w pracy, 
- występ przed dużą ilością osób,
- zmiana szkoły,
- jakiś ważny egzamin.
Jednak te wszystkie czynniki nas wiele uczą i kształtują w nas świadomość tego co mamy, co chcemy robić w przyszłości, co dla nas jest najważniejsze, a co mniej ważne.
Każde zło minie.
I tylko pomyślmy jaka satysfakcja będzie nam towarzyszyła jeśli przez to wszystko przejdziemy.
                         
Słowami Wisławy Szymborskiej:
  
"Czemu ty się, zła godzino, 
z niepotrzebnym mieszasz lękiem? 
Jesteś - a więc musisz minąć. 
Miniesz - a więc to jest piękne. 


Jeśli sobie z tym nie radzisz..
napisz do przyjaciela, wypłacz się, może pomoże Ci Twoja pasja, a jeśli jej nie masz to spróbuj napisać na kartce wszystkie te uczucia , które towarzyszą Ci w danej chwili.
Jestem pewna, że znajdziesz sposób.
Po prostu uwierz i pamiętaj, że w życiu nie ma łatwo.

Kochani mam nadzieję, że wpis Wam się podoba.
Czekam na Wasze komentarze, zapraszam do obserwowania oraz na instagrama przyjaciółki, która rysuje mangę. Polecam ! ❤ https://www.instagram.com/zmangawreku/
Pamiętajcie również, że w razie problemów lub pytań proszę pisać na e-mail: xonlywayofk@onet.pl
Możecie mi zaufać, a wszystko zostanie między mną a Tobą.
Pozdrawiam Was gorąco ! ♥

Komentarze

  1. Ludzie nie tylko boją się czasu,który nadejdzie , ale też go czasami marnują , uważając że na wszystko przyjdzie czas. Niestety , tego czasu w końcu braknie kiedyś .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, dokładnie. Czas cały czas ucieka, a my po prostu tego nie kontrolujemy i nie zdajemy sobie z tego sprawy.
    Jednak dziś postanowiłam napisać o strachu, a w innym wpisie napiszę o takim marnowaniu czasu lub czegoś innego.
    Dziękuję za komentarz !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to nie uciekać przed problemami tylko stawiać im czoła. Prędzej czy później i tak nasze lęki nas dopadną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dokładnie, każdy z nas ma coś czego się boi. Sama dawniej miałam wiele lęków i myślałam, że to nigdy nie minie, a teraz z niektórych rzeczy się śmieję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie boję się niczego, nawet przyszłości, ponieważ skąd mam wiedzieć co przyniesie jutro? Zbytnie wybieganie w przyszłość tylko zabiera moim zdaniem cieszenie się dniem dzisiejszym. W życiu niestety nigdy nie było i nie będzie łatwo, ale są takie chwile dla których warto żyć :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podejście! ;)
    Pozdrawiam i również dziękuję za odwiedziny ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Problemom trzeba stawiać czoła mimo iż jest to czasami bardzo trudne


    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm.. ja jestem bardziej z tych osób ktore wolą same ze sobą w myślach tworzyć dialog zamiast obarczać tym kogoś ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najważniejsze, że Ci to pomaga!
      Dziękuję za komentarz! Pozdrawiam! ;))

      Usuń

Prześlij komentarz